30.12.2020 | Podsumowanie roku 2020

Kończymy rok 2020 z poczuciem ulgi i niedosytu. Ulgi, bo jak chyba każdy spodziewamy się lepszego roku 2021 niż ten kończący się. Niedosytu, bo choć pomimo trudności wynikających z czasu epidemii, rozwijaliśmy się stabilnie, to z mniejszym niż spodziewany przyrostem sprzedaży.

Udało nam się jednak pozyskać nowych klientów, a także rozszerzyć współpracę z kilkoma referencyjnymi klientami, wśród których są: Szpital im. Jana Pawła II w Krakowie, Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a także wypożyczalnia sprzętu budowlanego Atut Rental.

Krakowski Szpital Jana Pawła II zakupił w pierwszej połowie mijającego roku licencję na 576TB systemu FORSTOR. Jest to jak do tej pory największe wdrożenie naszego systemu storage’owego, mamy jednak przekonanie, że wkrótce pojawi się większe. Dziś wiemy już, jak dużą satysfakcję dała nam współpraca z wymagającym klientem, jakim jest krakowski szpital, którego dział IT cieszy się opinią świetnych specjalistów. Cieszymy się z zakończonego wdrożenia i dobrej współpracy.

Z Regionalnym Szpitalem Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu rozpoczęliśmy stałą i jesteśmy przekonani, że trwałą współpracę w ramach analiz i raportowania zarządczego. Cieszymy się, że wśród naszych klientów pojawia się kolejny szpital, który pozytywnie ocenia poziom wsparcia i kompetencji naszego zespołu bussines intelligence.

Z kolei w drugiej połowie mijającego roku, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, dokonało rozszerzenia posiadanej przestrzeni systemu FORSTOR i jego aktualizacji do najnowszej wersji. Dużą satysfakcję sprawiają nam zaufanie i dobra współpraca z ministerstwem, czego dowodem jest nie tylko to rozszerzenie, ale także plan dalszego korzystania z naszego systemu.

W czwartym kwartale, w największej polskiej wypożyczalni sprzętu budowlanego – spółce Atut Rental, zakończyliśmy wdrożenie aplikacji mobilnej do zarządzania wypożyczonym sprzętem bezpośrednio przez najemców. Aplikacja jest świeżo po publikacji i obecnie czekamy na opinie klientów zamawiającego. Jesteśmy przekonani, że nasz system będzie stanowić ułatwienie i pomoc w codziennej pracy firm budowlanych i ich pracowników. W kolejnym roku planowane są kolejne funkcjonalności i udogodnienia.

Wszystkim naszym klientom dziękujemy za zaufanie i dobrą współpracę w roku 2020.

Pamiętajcie, że pracujemy po to, żeby Wasza praca była łatwiejsza.

Dobrego Nowego Roku!

Zespół INFOKLINIKA S.A.

Adres

ul. Puławska 481
02-844 Warszawa
Tel. 22 54 89 170

Adres e-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro zarządu

Tel. 22 54 89 170
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Handlowy

Tel. 22 54 89 171 lub 691 522 453
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Copyright © 2019 INFOKLINIKA S.A. Powered by D@rK

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „akceptuj” w tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

  Klikając w przycisk akceptujesz ciasteczka na tej stronie.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk